de är sent för nån som ska upp tidigt..

Well träningen va helt okej. de är tydligen match på fredag i åkersberga. andra sidan stan. klockan 7. hejdå fredag kväll! Sen på lördag ska jag sitta barnvakt. hejdå lördagkväll! de blir en mycket lugnhelg.

Imorrn ska jag åka hemifrån halv 7. fucking halv 7! Bara för E 's skull så vi kan åka 848an. hon är skyldig mig nått riktigt bra..
jag ser nu att jag har lyckats få klister på benet? jag spelar handboll lite udda skulle jag tro... Ser nu också att min rakning inte blev så lyckad heller, halva benet är de fortfarande päls på. jag hatar att duscha, de är jobbigt och varm och blött. och sen så ska man raka benen och de tar ju 100 år till. så de är därför jag har en tendens att bygga upp en riktig päls på benen. men jag gör så gott jag kan.
Jag måste bara säga också att idag har de varit en mkt bra dag. Antagligen så kommer imorrn bli förjävlig. men what to do?

Natti natti

/C

Kommentarer
Postat av: E

Jag älskar att duscha ;) Mohaha



2008-11-05 @ 11:35:38
URL: http://godhelpus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0