Älskade Fredag :)

Hallå :D
Fredag igen, nice.. Har varit i skolan hela dan och serverat.. Eller nej det har jag ju inte, jag var i baren ;)
Anyway, tänkte jag skulle berätta om min hemska morgon.. Jag skulle ta bussen mot ösmo som går kvart i åtta. Men tror ni buss fan kommer när den ska ? NEEEEJ ! Efter en kvart blir jag sur och tänke gå hem, men när jag gått en bit ser jag bussen komma så då får jag kuta som en idiot tillbaka, som tur var hann jag ! Sen kör bussen sjuk snabbt så vi skulle hinna med tågen. När vi kommer till stationen så kommer tåget, så jag var tvunget att springa ! Ner för en backa med blankis och sedan mot tåget, jag todde jag skulle dö!  Helt seriöst..Men vet ni, jag hann ! :D
Den morgonen vill jag aldrig ha tillbaka!


Jaja, nu sitter jag i soffan och undrar när jag ska få mat ! Mamma är inte ens hemma än :(
Ikväll tror jag att jag ska umgås med Fia, Matilda och C.. Kul :)



Fia och C



Vi hörs senare, ska ta lite bilder ikväll.. Kul för er ;)
/    E<3

Kommentarer
Postat av: soofia

Åh bilden ger mig både häärliga och en del lite sämre minnen :) hihi! vi hade det mysigt igår tyckte jag <33

2008-11-22 @ 09:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0