bättre förr i tiden med röksignaler ist för mobil?

Okej, dehär med comviq gick ju åt helvete.

Jag skulle byta till tele2 för att min mobilräkning va superhög och mamma va inte glad. Så jag sa att om vi byter till tele2 så blir de mkt billigare. sagt och gjort, mamma ringer och fixar första gången.

Den elfte december så skulle de bytas. Telesnor hade firrat allt sa mamma. Men jag väntar och den elfte så har de inte kommit nått nytt simkort och mitt gamla har inte heller inaktiverats. Så jag ringer för andra gången.

Tele2 har inte alls fått några uppgifter om att de ska flyttas över och säger att mamma måste ringa och prata med telesnor igen(jag är inte över 18 så mamma måste tydligen ringa), så mamma ringer för tredje gången.

Nu säger dom ska jag få ett simkort den 21 december och då släpps mobilen från telesnor. Mamma säger att mobilen släpps den 21a och att dom inte kommer kunna flytta över för än efter de. tönttjejen från tele2 säger att allt är fixat och dom kommer försöka fram tills att de släpps så de kommer inte vara några problem. Den 21a så blir mitt simkort inaktivt och jag har ingen mobiltelefon och kollar brevlådan. de kommer inget simkort från tele2. Mamma ringer för fjärde gången.

Tele2grabben säger att dom prövade att flytta över numret den 20e men att de inte gick och sen försöktes de inge mer. mamma dampar och killen klickar fort som fan in att de ska skickas ett simkort till nisse springares väg 28. Innan samtalet avslutas så säger han att förhoppningsvis så kommer kortet innan nyår. förhoppningsvis.

Så nu har jag ingen mobil what so ever på nån vecka eller så. bara så ni vet.
Gonatt och god jävla jul


Im going craaazy,

/C

Kommentarer
Postat av: josephine

Du behöver ju inte blir så arg? "/

Hahaha god jul på dig i alla fall gumman! <3

2008-12-24 @ 02:31:11
URL: http://josemyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0