damn you!

jag är inte alls avundsjuk och bitter nu när jag läser E's inlägg. Nej inte alls, jag älskar kalla jävla Sverige.

Men men, jag har inte tid att vara deprimerad över att hon ligger och solar medans jag har kursprov i NK imorrn. Här ska de pluggas! De känns som om jag kan tre punkter av sex möjliga och provet är om typ 15 timmar. "Hej panik, vill du stanna hos mig?"
Men inget att göra åt saken. Jag har nu stängt in mig på mitt rum och ska lära mig allt om miljö förstörningar och ozon. snart jullov, snart jullov..

Rättelse: Ni vet de jag sa om att jag gillade skolan och att de går bra för mig. NK är ett undantag och hör inte till de bra sakerna.

Later

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0