welliwell

Ja de va typ 24 timmar sen jag skrev men jag har lekt så mkt med mina nya julisar så jag har heeelt glömt bort internet.
Idag har jag firat lite jul med pappa, ätit massa god mat och kollat på Mamma Mia. himlans söt film, se den.
Jag fick en plattång, två wiispel, stor spegel och presentkort. hej vi har lite lågkonjuktur men jag blev glad ändå.

Imorrn blir de av till norrköping och hälsa på bonus systern och byta lite julklappar. och spela wii såklart. haha ni skulle se storasyster Fio när hon spelade idag hos pappa. Man märker att de inte va hon som fick tvspels-genen iaf. herregud, försökte spela mariokart, man åker typ bil genom banor.  så vi kör mot varann och jag hör bara Fio skrika neej de går inte och ser hur hennes bil kör in i väggen och ner i vattnet. Man har en ratt till de spelet så vi byter och när jag kör så funkar de. Hon hade hållt ratten uppochner. häpnas över klantigheten mina vänner..

Men nu ska jag läsa lite bloggar och sen sova.
tjing sling på er


/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0