jag hatar rubriker, vafan ska jag skriva!? "idag är de tisdag". mh hej tönt..

Hej töntar.
Idag har jag mått sådär, mått illa och de de har varit konstigt i ryggen när jag suttit stilla för länge. Men jag överlevde.
Åkte till stan efter skolan för att umgås lite och sen till hallen för att prata lite med min tränare om att jag inte kommer kunna träna på ett tag. Tamina har haft match så jag har inte fått nån middag än, jag dör snart av hunger.

Jag läser en bok på engelskan om en tjej som har anorexia. Usch va hemsk den är, hon tänkter hela tiden på mat. varje gång hon ser mat så räknar hon kalorier och sen hur stor del av maten hon får äta. Så hon räknar matte i typ 10 min innan hon kan äta nått. helt sjukt. Människor måste äta, bara rätt mängd, brukar mammsen säga. och ni vet ju att mamma vet bäst right?

Här är lite bilder från idrotten, vi hade lite tid innan vi började

Jävla små människor.. själv så kom jag inte in?


Elin pressade lite mer men hon kom in tillslut

Nu har jag inge mer ointressant att berätta. Hejsveis

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0