tomt

gah, mina ben. ont ont ont.
Jag kom hem för typ en timme sen. I skolan så va de inte så jobbigt, hade sista musiklektionen. Den va ganska lam, kommer typ inte ens ihåg vad vi gjorde.. Men sen så lekte vi På spåret med geografi Lasse och de va lite roligt tyckte tönt jag. Efter lunch så va de städning av klassrummet. sopa, dammsuga och tvätta golvet. och damma. de blev fint.

Efter skolan åkte jag in till stan och fick med mig Isak på tåget och sen sprang vi runt och letade julisar. Jag hittade hela fyra stycken och är supernöjd. nu ska jag handla dom sista på lördag, sen är jag klar för iår.

Förlåt för att jag skriver så dåligt men eftersom jag åkte hem från stan så sitter jag ju på tåg och buss i typ en timme. När jag inte har nått att läsa så tänker jag så nedrans mkt så nu är jag helt tung i huvet av allt tänkande. De finns så mkt att tänka på.. Men en konstig sak va att jag såg glassbilen i ösmo. jag menar, tror dom seriöst att de ska komma ut ungar och köpa glass klockan halv 9 på kvällen? Onödigt koldioxidutsläpp.. 
Nu ska jag äta nått och sen sova, jag börjar inte för än 11 imorrn men jag orkar inte vara vaken.
Puss på er


/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0