tankarna flyger iväg,

 Jag har läst runt lite och kommit in på de förflutna. Tänk va bra jag hade de en gång i tiden. När jag vaknade glad och kände att livet hade en mening som jag kunde tillåta och som va ganska riktigt bra. Men vi alla vet ju att bra saker aldrig håller i sig. Nu när jag vaknar så är jag lika glad, men har inte samma mening med att gå upp. Så jag tar vara på min glädje och struntar i meningen. Men på kvällen är glädjen oftast slut och jag sitter här i ett tomt hål och letar efter något. Något som försvann på ett sätt, men de behöver inte försvinna helt. Men jag är för feg och för godtrogen för att försöka få tillbaka de lilla som jag kan. Vill helst bara ha tillbaka dig, min vän.


/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0