Nu är det inte långt kvar..

I dag när jag skulle öppna min chokladkalender så upptäckte jag att det var den 9 December. Det är asså bara två dagar kvar tills E åker till Thai och lämnar mig här hemma helt själv. Det är också bara 15 dagar kvar till Julafton och jag har fasen inte handlat en ända julklapp änu. Hur som helst så sitter jag vid datorn mätt och glad, har nämligen precis ätit julbord i skolan vilket ägde. Åt säkert 20 prinskorvar och massa köttbullar. Fast jag gillar inte köttbullar så mycket egentligen. Idag står det spanksa, engelska och simning på schemat.
 
♥/D


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du har en bra tisdag, själv är jag hemma och är sjuk idag, suck :(

2008-12-09 @ 11:56:29
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0