mitt jullovs crush

Alltså, jag kan fortfarande inte komma över min natt med Orlando.. har googlat och dreglat den senaste timmen. ska snart tillbaka till verkligheten.

Ja, dagen har spenderats med att hänga upp en spegel och spela wii. jag har så himlans ont i mina handleder så jag kan knappt skriva. De får bli lite rehab på wii fronten. Inte spela nå mer idag iaf.
Ja och fatta dehär, lillesyrran vill inte följa med och handla med mig imorrn?! wtf, vem vill inte åka in och handla imorrn. Hon sa nått buttert som att jag hade mkt mer pengar än henne. tråk. Well, jag får åka in själv. De är mkt skönare, slipper kolla på saker som jag inte ens vill kolla på? Man kanske kan höra med isaktönt om han vill ses. 10 spänn på att han inte kan. MEN nu är de nog äntligen mat<3333333333333 hungrig som en varg.

Jag vet att ni vill ha en till bild,



/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0