Jag lever...

och jag mår bara bra, lite ont i halsen bara. Jag har inte haft någon lust att blogga och jag har inte heller haft något roligt att berätta. Julen är äntligen över för det här året och den var som den ska vara, massa julmat, klappar och släkten. Hade dock 100 gånger häldre legat bredvid E på stranden med en god drink i handen och spana in alla hetingar. Men nej jag är fast i kalla tråkiga och traditionella sverige. Mina dagar består av jobb, jobb och mer jobb. Det ända jag ser fram imot nu är nyår som kommer äga upp allt annat är redan taggad till 1000 =)

Nu ska jag krypa ner i soffan framför en bra film och löka lite mer! =)
 
Saknar och älskar dig E! Bli lite brun åt mig med.. 

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0