jag har ganska mkt tid över för tillfället..

Jag hatar att de går så jävla dåligt för mig just nu. De blir så krångligt alltihop. Mina böcker i skolan kommer inte kunna ta sig hit ut till mig. och såklart så funkar inte skolans mail så jag kan inte maila min lärare heller. hatar dehär.

jag sitter och kollar lite på tv och märker att dom nu har spelat upp samma avsnitt av Americas funniest homevideos tre dagar i rad på samma tid. Jag menar de måste ju finnas nånting annat att visa? Jag vill bara ha nått att göra, så nedrans uttråkad.
Mh ser att Harry Potter är på tv imorrn. Jag har ett crush på Harry, han är så söt och nördig men ändå så modig och snäll. jag är en sucker för nördiga hjältar.. Iaf, jag har sett tvåan flera gånger men de är nästan så att jag måste se den igen.
Well, tråkigt att veta vilka som dör. Men what to do.

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0