ingen bra start på min dag.

Nu är jag vaken och glad. Men de är nått skit läskigt som händer. Jag har ett par gamla högtalare i mitt rum som jag inte använder och dom är ikopplade till en stereo som jag inte har använt på 100 år. Iaf, nu när jag satte på min dator så började de brusa i dom. Och när jag ställer mig upp så slutar de. de måste spöka?

Inatt har jag drömt om att min famil drogade och kidnappade mig för att jag skulle komma hem och hjälpa dom att måla. Jag va så jävla arg och ledsen och min familj va också ledsna. Så dom försökte prata med mig men jag sprang ut ur huset och gick runt i sunnerby. Nu när jag vaknade så känner jag mig as ledsen och helt tom i hjärtat. Jag hatar när jag drömmer dåliga drömmar..

Nu är de frukost

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0