Gooodnight

Tack sara :)

Jo jag har nog fått lite ordning på de nu. Vi får väl se om jag får ha påse på huvet imorrn.
Jag tänkte bara säga gonatt och slänga upp lite bilder. Jag ska sova tidigt idag har jag bestämt, ska bara packa och fixa matlåda till imorrn sen så ere sova! jag åker ju till mamms imorrn så måste packa kläder. Sen så kom jag på att jag måste köpa julklappar. tänkte att man kanske kan göra de i helgen... vi får se. lite bilder från igår och idag, enjoy!


Johan och Firat när vi målade igår :)



Jonathan äter lunch


Matilda blev avundsjuk att jag tog kort på jonathan så jag tog ett på henne också !


Kommentarer
Postat av: Fio

Meeeeeeeeeeeeen ska du va hos mamma idag? helvete.

2008-12-05 @ 11:29:59
URL: http://arodoif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0