Gonatt

Hej de känns som om jag har typ snurrat runt ryggen ett helt varv, som en uggla. inte kul.

Mitt rum är de bästa av alla rum enligt två av mina katter. perfekt värme, bra ljus, låg ljudnivå. ett minus är att kattamaten är så långt bort. 4 av 5 tassar.



Kattis chillar på mitt skrivbord



Bosse snarkar högt i min säng

Tänkte visa hur mkt folk de va i mitt klassrum imorse när jag kom


Jag lovar, de ekade. Ser ni att vi har julpyntat lite? inte de finaste om ni frågar mig. Men några i klassen firrade en gran idag som står i ena hörnet, den va fin.

Nu ska jag bara fixa matlåda till imorrn, sen ska jag nog försöka sova. Mamma har skrivit en lapp åt mig om att jag inte får vara med och leka imorrn på idrotten. De jag har heter tydligen sacro ilial dysfunktion. varför inte skriva "hej jag är cp"..

Men gonatt alla raka och oraka vänner

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0