ett nedrans tjat på mig !

ja jag lever.

Jag va i skolan igår till typ halv 9 och kom hem typ halv 10 så jag orkade inte blogga. Vi målade om vårat klassrum och de blev ju . ja. jag vet inte vad jag ska säga om resultatet. okej antar jag. typ beige på två väggar och brunt/mörkgrönt på en annan. inte vet jag...

Men en mkt glad nyhet är att jag fick godkänt på mitt matteprov! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEES. tack Celicia.

Jag har klippt mig, jag antar att jag får ta en bild och lägga upp. men hon har klippt lite cp vid luggen. måste fixa. hörs sen

/C

Kommentarer
Postat av: sara

jag såg ju dej idag och jag tycker det va riktigt fint!

2008-12-04 @ 20:08:05
Postat av: sofia

åh rooligt att du har klippt dig, hoppas man får se det i helgen :) <3

2008-12-04 @ 20:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0