en anledning till att jag inte gillar julen

usch, jag måste verkligen slå in paketen. Men jag är så jävla dålig på de. Antingen så tar jag för mkt papper och då blir de helt buckligt eller så tar jag för lite och de blir tyå hål så man kan se själva paketet. De jag lyckas med är också att få tejp på pappret och sen när jag rycker bort de (ja jag måste alltid rycka bort de) så följer pappret med och de blir ett hål. Sen när man ska firra på snöret så har jag oftast gett upp men om jag lyckas komma till de steget så blir de alltid snett eller så blir knuten alldeles för lös. Sen när man ska göra krullet så går snöret oftast sönder (hur fan de nu kan göra de) eller så blir de helt rakt, och jag måste börja om igen. Sen så ska man skriva korten och då skriver jag alltid grattis ist för god jul. vid dehär laget så har jag kastat den jävla julklappen åt sidan och sen stirrat på den ett tag. Sen gör jag om allt igen.


/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0