eeeh, 00:30 ?

Herrejävlar va tiden flög iväg. Jag satt här och hade absolut ingenting att göra när jag fick den bästaste ideen att börja spela ett spel på datan. as länge sen jag spelade och man fastnar totalt. När jag började spela va klockan kanske nio eller nått. Och så kollar jag på klockan nu och ser att de för fan är en ny dag. Nej jag blir inte beroende.... hehe

Men iaf, imorrn så blir de att hjälpa pappa i hallen när han ska stå i cafeterian, för stackarn har ju bara en hand eftersom han har opererat den andra. Men Tamina ska antagligen också upp så jag kanske slipper? Om jag inte behöver så ska jag fasiken försöka träffa nån, jag är så sällskapssjuk! Men vi får se hur de blir. Gonatt på er, sov gott.


Tamina och jag för nåra år sen då vi båda va små och söta..

/C

ps, jag kan säga att jag redan nu funtar på vad de blir för frukost. Är himlans hungrig..

Kommentarer
Postat av: sanaz

nej vad söt :D hahaha

2008-12-21 @ 18:12:05
URL: http://vissteintevadjagskulleheta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0