dagen efter

Nu är jag vaken. Mitt rum är ett sort kaos, borde verkligen städa. Evse skulle få sammanbrott om hon kom in här nu. Idag är ju dagen som alla ska leka med sina nya julklappar. Jag kommer nog mest sitta framför pianot och kanske pröva ett av de nya tv-spelen. Jag är nöjd med julen faktiskt. Jag vet att de lät lite konstigt igår men jag va bara lite chockad över en present och kände väl liite prestationsångest. Men vi prövade lite igår och de gick ganska bra. Coolt att höra sig själv och så, och jag kan ju faktiskt bestämma att bara jag får lyssna? Ni undrar säkert över vad de är som jag pratar om men de tänker jag inte säga för press finns de redan så de räcker.

Imorrn ska jag till pappsen för julafton nr2. sen ska jag ju vara där tills den typ tredje men vi får se om jag inte kan prata med pappa och kolla om jag inte kan bo hos mamma några dagar och försöka umgås med folk. Jag har ju ingen mobil så de blir nedrans jobbigt men får försöka.

Inatt drömde jag om att jag hade fått en burk med en hund i. Fast de va inte en hund än, de va typ som ett frö så man kunde odla en hund. skitsmart om man tänker efter. Sen så har alla jag känner och typ alla jag har träffat någonsin varit hemma här och varit med på en prisutdelning från min skola. Pontus i min klass vann ett pris för årets finaste kalender. jag fick ju en kalander igår så de måste vara därför jag drömmer om de. Men varför Pontus va med förstår jag inte, jag kanske har ett hemligt crush på honom? Hoppas han inte läser och blir rädd..

Nu ska jag äta julmat till frukost tror jag
kissesandhugs

/C


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, Pontus? XD

2008-12-25 @ 12:49:19
URL: http://jeennjenn.blogg.se/
Postat av: C

haha jaa, jag vet inte varför han kom med ^^

2008-12-25 @ 15:13:12
URL: http://godhelpus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0