blir lite oordning när E inte är här..

hm, E skulle ha dampat om hon sett hur lite inlägg de är just nu.. men nu är inte hon här så vi kan göra precis vad vi vill, mohahaha

Sitter just nu och kollar på lite handboll, jag ska snart upp till hallen också och kolla på när damerna spelar mot tyresö. jag vill också spela. Har inte spelat på typ två veckor nu. jag får ju inte göra de eftersom min rygg kan påverkas nu när ostiopaten håller på och fifflar. men förhoppningsvis så kanske jag får spela nästa vecka. HA nej juste, då är de ju jul. Aja, efter nyår så får jag verkligen spela.

Jag har inte gjort nånting vettigt på hela helgen. Eller jo, jag pluggade faktiskt lite no och matte igår. Men annars så har jag typ sovit och kollat på film men umgåtts. Aja, nästa helg så får jag väl göra nått lite spännande. Några förslag kanske ?

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0