Träningstisdag

Shulelulu
Idag har jag haft min första idrottslektion och de va verkligen träning. Först springa 3km, sen styrketräning och tillslut springa ner och upp i vattnet tre gånger. Fett med jobbigt kan jag säga.

Efter skolan så gick jag och E till centrum för att vänta på D för vi skulle kolla lite på väskor men D blev sen så vi åkte hem. Stackarn slutar ju jättesent idag. Men jag och E tog tåget hem och va glada över att komma hem.
Idag så är det träning också som börjar vid 7. Idag har vi egentligen träning till 10 men vi får nog sluta vid halv 10 för annars har vi 3 timmars träning. liiite väl mkt tycker jag. Men de blir najjs att spela lite boll, längtar faktiskt lite!

Nu har jag inget mer på hjärtat men E och D lär ju skriva snart så de kommer mer att läsa!
Tjingelingting

C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0