Skola, träning och mer träning..

Idag är det Onsdag och jag är en aning gladare än igår. Idag har jag varit i skolan hela dagen eller egentligen kan man kanske inte säga hela dagen eftersom att jag bara gick mellan 9-12. Efter skolan gick jag och E till gymmet för att träna för första gången, med andra ord dagens höjdpunkt. Efter det bar det iväg hemåt. När jag äntligen kom hem kläckte min pappa ur sig ideen att vi skulle äta kötbullar och makaroner vilket jag totalvägrade. Jag fick som vanligt min vilja igenom så det blev pizza för familjen och jag åt en sallad. Precis när jag hade lagt mig i sängen med "sofies mode" så berättade min syster att hon hade andra planer för mig nämligen Powerwalk. Så nu sitter jag här med ett stort glas mjölk och en trött kropp. Ska duscha nu sen lägga mig i sängen o titta på tv. 

♥/ D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0