lång dag!

Nu är har jag äntligen lite tid över att skriva i bloggen! jag har precis gjort min engelska läxa som var att lyssna på cd:n(de finns en skiva längst bak i engelska boken så man kan lyssna hemma, as bra!) och typ svara på frågor. gick snabbt och smärtfritt.
Idag har de varit en lång dag, jag går till 10 i 4 och har bara snarklektioner på eftermidagen. Men jag klarade av att hålla mig vaken hela tiden vilket jag är mkt stolt över! jag känner att jag börjar komma min bordskamrat, Marlon, lite närmare. han kan faktiskt prata ganska mkt har jag sett nu. De va massa saker idag som vi skulle jobba med i par så han slapp inte mig i första taget.
just nu sittar jag i min säng och jag ska snart ner till mamma så hon får kolla min läxa och alla stavfel... bra att ens mamma är så himlans bra på engelska så jag slipper skämmas imorrn!

Jag har märkt att min skola gillar att ge läxor till dagen efter. Jag tror att de kanske är bra för då måste man ju göra dom när man kommer hem och man kan inte skjuta upp de och sen glömma som jag brukar. de känns som att de är posetivt lite posetivt iaf.

Klockan 8 är de träning och jag ska träna med damerna idag. Jag ska lägga upp de att jag tränar med damerna på torsdagar och med juniorerna på tisdagar eftersom jag spelar match med båda lagen och dom tränar på varsinn planhalva. längtar lite till handbollen faktiskt ;)

Men nu har jag skrivit massa saker så nu ska jag sluta innan ni somnar! jag såg att E hade skrivit ett inlägg men de hade inte publicerats ? men hon skrev att de vore kul om ni som läser kan skriva en kommentar när ni har läst så blir vi glada :)
tjingeling

C

   en bild på min pluggplats!

Kommentarer
Postat av: Fiooo

ÄR DET DU SOM SNOR MINA KUDDAR?



Och förresten snuttan. Förlåt för att jag inte tog hand om dig idag. Du skulle ha sagt till mig att du ville vara med oss, jag hade fullt upp med fiffi så jag 'glömde' dig lite. Och nu fick jag dåligt samvete. Jag styr upp så du är med oss på torsdag! Jag är inte där då men jag är med på träningen på tisdag och då ska jag minsann ta hand om dig på bästa sätt! okej? förlåt! pusspusspusspuss

2008-08-28 @ 23:09:57
URL: http://arodoif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0