Lalala..

Tjena Lena, idag är det min favorit dag nämligen Fredag. igår blev det inte så mycket bloggning och det berodde på att jag va så galet trött. Först en hel dag i skolan sen gymma med E, vilket var galet jobbigt. Men idag är jag pigg och glad som vanligt! Jag hade bara en lektion idag mellan 10-12 så efter det gled jag ner till cebtrum och köpte två tröjor, massa hudprodukter och lite nyttigt godis (vindruvor, körsbär och naturgodis) Det första jag gjorde när jag kom hem var att lägga mig i ett varmt bad med ansiktsmask, super skönt! Så nu är jag så redo som jag kan bli för en Fredags kväll! =)
Hoppas ni får en rolig kväll, för det ska ialla fall jag ha! =)

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0