Klagdag?

Jag kan ju bara börja med att varna er lite, för det här inlägget kommer bli ett riktigt gnäll inlägg! Jag kom hem från skolan för 25 minuter sedan, helt sjukt. Inte nog med att jag gick till kvart i 5 jag missade också bussen i Ösmo så jag fick sitta där på en bänk och glo i 35 minuter. Förövrigt så har dagen varit bra men jag har haft pannknack (ont i huvet) hela dagen. Nu tänker ni säkert  "gud kan hon sluta klaga" men nej det tänker jag inte göra, för det första jag upptäcker när jag sätter mig vid datorn är en stor jävla bild på min rumpa. Tydligen tycke E att jag inte hade stått ut med tillräckligt under dagen så hon lägger ut en bild på min rumpa i bloggen. Jag måste dock få påpeka att rumpan på den här bilden är lite röd men det beror på att jag har suttit i en bil i typ 6 timmar!
Vad kan jag säga jag bjuder helt enkelt på den, men hämnden är ljuv hjärtat! =)


Bild på E och mig från balen 2008!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0