Helgen..

Hejsan, måste börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen men det har varit en händelserik helg. Måste och varna för att det här kan bli ett långt inlägg!

I Fredags vid 9 på kvällen åkte jag till Haninge till en tjej i min klass. Jag och sofia och en till tjej i min klass (cissi) tittade på film och sen sov vi där. Dom väckte mig kl 9 på Lördagen (läs igen kl 9 på en lördag!)  för då skulle tydligen Cissi jobba på subway och Sofia skulle ha innebandy cup, så jag åkte med till subway och åt frukost där för att sedan åka hem. Sen på kvällen åkte jag och två kompisar till stan för att äta och sedan gå på NRJ. Väl på tåget mötte vi massa andra vänner som också skulle till NRJ så vi hängde med dom hela kvällen. Vi hade en super rolig kväll förutom några små insedenter tex, glasbitar i fötterna. Vi dansade och sjöng som galningar hela kvällen! Efter NRJ bestämde vi oss för att glida hem till en annan kompis på efterfest, vilket var väldigt trevligt! Det bästa med kvällen var att jag fick med mig Johanna hem, så vi som till kanske 12 sen var hon tvungen att åka hem för jag skulle plugga. Så min helg har med andra ord varit händelserik men framför allt galet rolig!  

Bilden på mig och Montis som jag röjde med på Nrj! =)

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0