E här !

Hej bloggen ! Läget idag då ? Men mig är allt bra är lite smått trött ( jag gick upp klockan 6 så jag räknar med lite medlidande)  Just nu sitter jag här i soffan med datan på magen och tittar lite på tv, det är niiice.. ;)
Imorgon så ska jag och D gymma, jag är super taggad kan jag erkänna !  :) 
Jag har ett till erkännade, jag har så tråkigt just nu.. !

Igår när jag skulle gå in och natta bloggen möts jag av min stora förvåning av en stor bild av ett miffo med grejjer i näsan, jag tittar länge på bilden till jag ser att det där fula nyllet till hör ju mig ! Det var hemskt ! 
Eftersom en viss D tyckte det var kul att skämma skiten av mig så ska jag nu ge igen ! Så jag varnar alla känsliga läsare där ute !


Se upp för nu kommer den ; 






 Se yaaaa ! 

       E

 


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA :D

2008-08-28 @ 23:01:32
URL: http://annadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0