E

Heeej  !
Idag är jag på bra humör :) Jag och D har gymmat, det var kul.. Och jobbigt ! Ska bli kul att få bränna lite fett,haha  ;)  Så nu sitter jag här trött och sliten i soffan och tänkte snart läsa Sofis mode.. Der har varit mycke klageri här i bloggen så det ska jag ändra på genom att dra att två roliga skämt ! 
Läs och njut;
1, Det var två läskarburkar som gick över en väg, då blev ena påkörde och då sa den andra.. Oh det var läskigt ! Haha, den va kul va ?
2, Vet ni varför "utlänningar" har varit vita handflator ? För att dom stod mot en vägg när gud måla dom :D ( och nej jag är inte rasist , jag har bara rolig humor !

Humorn är på topp idag, eller vad tycker ni ?

Ska kila, vi hörs nog senare !

  E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0