D!

Hejsan!  =)
Jag tänkte som dom andra två plåga er lite med ett långt inlägg om mig själv. Jag bor utanför Nynäshamn i en liten "by" som heter Sorunda. Jag bor med mina föräldrar och min två systrar. Vi har även en massa djur, två hundar och tre katter. Jag är 16 år gammal och går 1:a året på gymnasiet. Jag går samhälle/turism på ett gymnasium som heter Fredrikabremer och ligger i Haninge. När jag inte går i skolan eller umgås med mina mongo vänner *ler* så spelar jag fotboll eller aa jag gör det när jag inte är skadad som jag är för tillfället.
Jaa, där har ni mitt liv, men det finns mycket mer smaskiga detaljer om både mig och dom andra så om du är nyfiken är det bara att titta in och läsa och njuta!  =)

Jag tänkte lägga in värsta fula bilden på mig, men jag upptäckte att jag inte hade någon. Men jag vet att E har en jäkla massa fula bilder på mig som snart kommer komma upp i bloggen. Så jag tänkte att det är bäst att lägga in en normal bild! =)



Over and out!  /D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0