Bloggen !

Tjeeena !   Läget då jaaaau ? ;)
Med mig är det super, har precis duschat jag och mammsen har nämligen handlar, eller jag tog hon betala :) Tack snälla mamma ! Eftersom vi tre tjejer här i bloggen ska börja träna så köpte mammsen både skor och en väska till mig så nu är humöret på topp :D Vi ska börja gymma, cooolt eller vad tycker ni ? Jag ska pumpa muskler !

Idag har jag iallafall gått i min nya skola en vecka ( Riksäpplet, hotell och restaurang )
När jag kom till skolan så fick vi reda på att vi skulle vara i skolan vid åtta men eftersom att ingen i klassen visste det så blev det ju ingen lektion så idag har jag bara haft två lektioner.. Det var skönt..
Nej, nu har jag faktiskt int etid att sitta här mer ( eller jo det har jag fast jag har ingen lust, haha )



   Detta är jag inom en snar framtid



Seee ya, soooon honey !
 
     XOXO, E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0